Ridning i kylan

Som tur var när jag och Cornelia red idag så red vi inte utomhus (visst vi red till ett ridhus men det räknas knappt, även om vi blev ganska kalla på den sträckan). Det som var lite surt var att ridhuset var upptaget av några som hopptränare som tog vääääldigt lång tid på sig… Visst de får väll ta den tid de vill till hoppningen men när de har slutat rida så behöver de väll inte stå mitt ivägen och bara snacka? Jag och Cornelia respekterade dem när de red och höll oss undan så vi förväntade oss samma tillbaka!!

Men men, jag är hemma nu och ska snart krypa ner i sägnen, det blir att plugga lite körkortsteori eftersom jag har körlektion imorgon. Ska försöka ta körkortet så snabbt som möjligt nu, det är bara att tuta och köra 😉

20140116-222402.jpg

Frida var så söt idag, hon hoppade ner i påsen och ville verkligen inte komma upp haha

Kommentera

