Sunday Bloody Sunday

Det var egentligen tänkt att jag, Erik och Hugo skulle gått och sett Wolf of Wallstreet idag, men så blev det inte för min del… Jag valde att avstå efter att ha läst en parents guide på imdb, men nu ångrar jag faktiskt att jag inte gick för att se den 😦

Just nu sitter jag och Samuel och spelar lite Mario kart och snart ska vi göra toasts. Eftersom det inte blev någon bio för mig så passade mamma och pappa på att gå och se Ilo Ilo, en film som utspelar sig i Singapore.

20140112-184423.jpg

Söndagsångest, check!

Kommentera

