Myskväll

Igår så hade jag och några kompisar myskväll hemma hos mig. Vi brukar ha filmkvällar men att hitta på något annat är ju också kul 🙂 så det blev en Mario kart turnering (där jag efter att ha kommit 1a i vartenda heat såklart kommer 2a i finalen) och att bara umgås och snacka. Vi åt massa gott och stannade uppe sent, tror de åkte hem vid halv 1? Och jag kom inte i säng förens klockan 2 så lite trött är jag allt.

20140112-183658.jpg

Satsigare spelschema får man leta efter 😉

Kommentera

