Silver är också bra!!

Tyvärr så blev det inget guld för de svenska juniorerna i detta VM, men det kommer fler chanser! Istället får vi tagga oss på OS som börjar snart. Jag älskar verkligen alla vintersporter och är överlycklig över att det äntligen har gått fyra år och är dax för ett nytt vinter OS. Jag hoppas att det kommer gå lika bra som det gjorde vid förra och att Hellner leverera 🙂

Idag har jag pluggat lite och varit ute och ätit lunch (eller mer brunch för vissa personer 😉 ) med Karin och Maria. Vi åt Kina mat, tror vi satt på restaurangen i minst två timmar och bara snackade haha men det är skönt att få prata ihopa sig lite, det har hänt så mycket på senaste tiden.

20140105-231934.jpg

20140105-231943.jpg

Jag hamnade i en djup matkoma på bussen hem så jag satt mest och kollade på Karin och Maria istället för att prata med dem, orkade knappt öppna munnen utan ”mm”ade mest, förlåt för det!!

20140105-232125.jpg

Såhär fin var jag idag 🙂

Kommentera

