Hemma mys

Idag har jag inte gjort så mycket som jag borde ha gjort… Satt med läxböckerna framför mig större delen av dagen dock utan att faktiskt göra något, bra där.

Mamma och pappa är på 50 års fest så det jag, Samuel och Jonathan har gjorde var att beställa pizza samt kolla på film, en mysig lördagskväll.

20140104-231956.jpg

20140104-232026.jpg

20140104-232036.jpg

Här är några bilder som jag tog under nyårsnatten i Kungälv 🙂

Apropå nyår, så hade jag tänkt göra en sammanfattning gällande förra året så håll i hatten för den kommer….. Om någon dag hehe

Kommentera

