Sista skoldagen

Idag har jag haft min sista skoldag och mina sista lektioner för detta året. Det känns otroligt skönt dock har jag fortfarande en engelska inlämning som jag måste göra klar, inte lika roligt…

Imorgon så är det skolavslutning som gäller, tänkt att snart så är det bara ett halvår kvar för min del på Spyken?! Har inte detta året bara sprungit förbi?

20131219-210638.jpg

Köpte denna fina tröja för bara 85kr på Myrorna på Emporia i måndags, det var andra gången jag var där och jag måste säga att jag gillar stället!!

Kommentera

