Lucia movie night

Vid 07.20 idag så var SFs lussevaka avklarad. Filmerna de visade var
•American Hustle
•Delivery Man
•The Secret Life of Walter Mitty
Filmerna har inte premiär förens i januari/februari nästa år så det var verkligen förhandsvisning. Alla filmerna var väldigt bra och de var lätt värda att sitta uppe hela natten för!!

Jag kom i säng vid halv 9 och sov till ungefär ett. Då skickade jag in en inlämning, duschade, åt och stack till kyrkan för att ha övning inför luciauppträdandet. Jag tänkte inte skriva något om lucian nu, utan väljer att skriva om det i ett annat inlägg då jag inte har några bilder.

Just nu sitter jag på Bereas julavslutning. De andra kör en julklapps lek (jag tog inte med något eftersom jag visste att jag skulle komma senare) så kv sitter och äter lite god julmat 🙂

20131213-212406.jpg

Kommentera

