Catch up! [ketchup]

Ojojoj, har inte denna veckan bara flugit fram? Jag har i alla fall haft jättemycket att göra, läxorna har liksom aldrig tagit slut… Men här kommer en liten sammanfattning på det jag gjort i veckan:

Söndags
En del av födelsedagspresenten som jag fick av Karin och Maria var en mysig dag i Malmö, så vid 12 tog vi tåget och letade oss fram till ett mysigt café som Maria och Karin hade planerat 🙂 väldigt kall men mysigt, precis sådant som man behöver ibland ❤

20131130-214725.jpg

Kaffe latte, varm choklad och morotskaka

20131130-214800.jpg

Ska lätt köpa sådana här glas när jag flyttar hemifrån, så fina!!

20131130-214913.jpg

Jag rekommenderar caféet starkt!! Dock kommer jag inte ihåg vad det hette, Agnes något?

Måndags

Hade D-dag och lufsade omkring i min onepiece, drack te och gjorde läxor

20131130-215226.jpg

Tisdags

Gick i skolan, åt müsli typ, hemmagjort faktiskt 🙂

20131130-215356.jpg

Onsdags

Lektioner som vanligt. Hade också kör på kvällen, snart åker vi till Barcelona för att gå luciatåg 😀

Torsdags

Åkte till stallet och red på ”lilla” Sollan, det var kallt och blåsigt men det är alltid lika kul att rida!!

20131130-220143.jpg

Pömsig häst

Fredags
Igår hade jag min första körlektion!! Jag var helt galet nervös innan, men det gick bra 🙂 så nu är det körkort nästa!!

Jag var också på Berea, det var mysigt och det är alltid kul att träffa härliga människor!! Fikade även med Josefine innan 🙂

20131130-220510.jpg

Åhh älskar julpynt!!

Lördags
Idag fick jag gå upp tidigt för att vara helg, skulle nämligen på riskettan.

Efter att jag kom hem från den så var det bara till att plugga lite och sen städa inför några gäster.

20131130-220730.jpg

Mmmm mat

Just nu sitter jag och klappar min lilla kanin. Grannarna ringde nyss på och letade efter sin kanin som rymt, usch om det hade varit totoro så hade jag inte vetat vad jag gjort!! Hoppas verkligen att de hittar den!

Ha en fortsatt trevlig lördag 🙂

Kommentera

