Ledig fredag

Idag har jag inte haft någon lektion, men det betyder inte att jag har haft fullt sjå (sjå? Shå? shjå?) klockan 12 hade jag synundersökning (denna gången för glasögon) sen så följde jag med mamma på stan och var smakråd till en present (hade väldigt gärna velat ha presenten själv…) sen hängde jag med Milla en liten stund och sen hade jag massa saker som jag var tvungen att fixa innan Berea, plus att jag lagade tacos till kvällsmat.

Efter Berea så var tanken att vi skulle kolla på matchen Sverige vs Portugal med datorn strulade och började inte funka förens det var halvlek och då skulle jag oturligt nog hem 😦

Nu så är tanken att jag ska sova men jag är så galet trött att jag typ inte kan somna, så därför bablar jag på i ett blogginlägg.
Just det, såg filmen Reservoir Dogs, den var galet bra, Tarantino levererar som vanligt 😉

20131115-230356.jpg

Les tacos, för att lyckad med tacos måste man ha majs och guacamole!! Speciellt det sistnämnda

20131115-230619.jpg

Från Reservoir Dogs. Älskar att Tarantino återanvänder så många av ”sina” skådespelare 😀

Kommentera

