Söndag + måndag

Dessa två dagarna har jag hittat på otroligt många saker.

I måndags åkte jag och mamma till Nova, sen träffade jag Karin och gick en fotorunda med henne och efter det så kom Erik och Hugo hem till mig för att kolla på film, vi bestämde oss för att se Batman The Dark Knight. Den var awesome och sjukt bäst!! Jag förstår inte varför jag inte har sett den innan?

Idag så gick jag upp ganska tidigt eftersom jag skulle åka över till Helsingör med mamma. Vi gick i lugn och ro tills pappa ringde vid 2 och frågade om vi visste att tågen slutar gå efter 16.00, så det var bara att springa till färjan. Vi kom hem vid 15.58, ganska god marginal va? 😉

20131028-181201.jpg

En fin lite Karin

20131028-181305.jpg

Den fantastiska Heath Ledger spelade Jokern så otroligt bra

20131028-181349.jpg

En fin liten gränd i Helsingör, påminner lite om gammal stan i Stockholm?

Nu ska jag fixa i ordning mig för sängen, äta lite paj och typ sen gå och lägga mig? Jag är galet trött och ska upp tidigt imorgon för att jobba… Ha en trevlig kväll i stormen och blås inte bort!!

Kommentera

