Höstlov

Jag fick böja mitt lov redan igår faktiskt, då slutade jag 11.30 och idag hade Spyken D-dag. Väldigt skönt faktiskt 🙂
Så det jag har gjort idag har varit att sova, städa, spela GTA och tagga inför högskoleprovet som är imorgon.. Jag ska skriva på Polhem och funderar fortfarande över hur jag ska hitta till min sal då jag tycker Polhem är stort och rörigt…. Men men, nu ska jag gå och lägga mig så att jag är utvilad inför imorgon, vi ska skriva från 8.30 – 15.20 så önska mig gärna lycka till!

20131025-215951.jpg

Regnbågen från igår när jag körde till Cornelia för att rida 🙂

Kommentera

