Regn, slickar hela staden som en fuktig kall tunga

Idag har ändå varit en chill och rolig dag, jag slutade redan vid 12.20 på grund av en inställd lektion (håla till 15.00, sen lektion till 16.20) och sånt är ju alltid trevligt 🙂 så jag och Milla cyklade hem till mig i regnet och gjorde varmt choklad, mysigt mysigt.

Sen gjorde jag lite läxor innan jag körde iväg till stallet för att rida lite. Det regnade också då så när jag kom hem var det bara att ta en varm dusch och krypa ner under en filt framför TVn.

20131017-213702.jpg

Jag älskar verkligen hösten som den är nu, alla löv är så fina 😀

Kommentera

