Stugan

I helgen så var jag i stugan och tog det lungt. Jag pluggade en del och gick en runda i skogen, så helgen har väll inte varit sådär jätte händelserik… Jo förresten!! Var ju på KodachiCon med Milla och Karin i lördags!! Det var trevligt och jag köpte massa paket Pocky samt en söt liten katt som man sätter i hörlurshålet på telefonen =^.^=

20131007-211524.jpg

Min mysiga plugghörna

20131007-211614.jpg

Gjorde en fin Vine i skogen https://vine.co/v/hXqv0H1Tp1v

20131007-211747.jpg

Åt Singaporiansk satay med jordnötssås, sååå gooott!!

Jag hoppas att ni också hade en trevlig helg och inte deppar allt för mycket över att det är måndag idag igen ❤

Kommentera

