Nu är det fredagsmys

Idag har ändå varit en väldigt lugnt dag, hade bara en lektion och den började inte förens 13.15 så jag kunde ta en lång och skön sovmorgon 🙂

I och med att jag fortfarande mår lite sådär så passade det bra att ha en mysig kväll med familjen så det blev att äta glass i stora lass och kolla på Kalle och chokladfabriken, äkta barndomsminnen + att jag kände mig ganska gammal när jag läste att den hade premiär 2005, alltså 8år sedan!!
Nu ska jag i alla fall sova och hoppas på att helgen kommer bli bra 🙂

20130927-225520.jpg

Kommentera

