Sjukling

När jag trodde att förkylningen var över så får jag en släng av någon ny variant? Alla är förkylda i skolan just nu så vi byter säkert bara bakterier med varandra haha…
Jag har varit hemma idag, sov till halv 12 innan jag fick dra mig upp ur sängen för att få något i magen, hade kunnat sova hela dagen men då antar jag att jag hade legat vaken hela natten.

Har druckit mängder av te och även fått lite läxor gjorda och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

20130925-171729.jpg

Gott te + vaniljyoghurt med nektarin, banan och vindruvsbitar och en mysig film som lunch/frukost är inte helt fel!

(UPPDATERING: haha alltså ibland undrar jag hur jag skriver, självklart så åt jag inte filmen, den kollade jag på!! Hahahahaha så roligt det kan bli ibland)

En reaktion på ”Sjukling

Kommentera

