Yesterday

Så vad hände igår som var så roligt då?

Jag har überlång sovmorgon på fredagar så jag, Milla och Cornelia tänkte att vi skulle ta till vara på den tiden genom att sticka iväg till Gerdahallen i och med att de har pröva på vecka. Vi gick på något som heter stånggympa (dock blev det bas varianten eftersom den passade bäst med tiden) Det var egentilgen inte så jobbigt och man använde inte stången så mycket som jag trodde att man skulle göra, visst vi lyfte den lite men annars var det som ett vanligt friskis och svettis pass. Koordination är kanske inte min starkaste sida + att jag känner mig så löjlig när jag hoppas och viftar på armarna så från min sida blev det en del skratt, bra magträning!!

Efter det så stack jag och Cornelia och köpte varsin sallad (snacka om nyttiga nu alltså, vi ska bli snygga inför balen och jag som precis åt en fett god fudge brownie)

Jag har bara två lektioner på fredagar, ledarskap & organisation och sen idrott så efter första lektionen cyklade jag och Milla iväg till klostergården där vi skulle ha rugby med Samuel (jag som fixade att han kunde komma och visa hur man gör) och det var verkligen jätteroligt!! Vi stannade kvar en stund efter lektionen och fortsatte med lite försvar och anfallsspel, jag gör gärna om detta.

Det var även Berea igår, lika najs som vanligt

Så idag är jag öm i kroppen och har blåmärken, men det var värt det 🙂 Two thumbs up!!

(just nu krånglar det med att lägga upp bilder men det kommer komma upp några så fort problemet är löst)

Kommentera

