Vi gå över daggstänkta berg, fallera

”Och sorger ha vi inga.
Våra glada visor klinga.
När vi gå över daggstänkta berg, fallera”

Nja, så lät det inte riktigt idag när vi vandrade ca 2 mil i ösregn… Men det var på ett sätt ändå roligt och det känns väldigt skönt när man hade gått färdigt (Om man bortser från att vi gick sjukt snabbt, sista milen tog 1.5h så att vi fick sitta och vänta en timme i regnet på bussen, wiiieee… Men egentligen skulle vi ha tagit en ännu senare buss!!)

20130918-221441.jpg20130918-221447.jpg20130918-221454.jpg

Och när jag cyklade hem så vräkte regnet ner, jag var redan så blöt att det inte gjorde någon skillnad med regn… Så när jag kom hem så fyllde jag upp ett väldigt varmt bad, hällde i lite bubbel, tände lite ljus, fyllde ett glas med iskall iste och satte på soundtracket till Inglourious Basterds. Det kan verkligen inte bli bättre!! Jag njöt som bara den 🙂 vattnet var så varmt att hela kroppen ångade när jag gick upp haha

20130918-221654.jpg

Kommentera

