Trött Emma som har träningsvärk i magen efter allt skratt

Är hemma från Milla nu, åkte hem ganska tidigt vilket var för att jag har så mycket som ska hinnas med… Först tog jag en lång dusch, sen tog jag några mackor och ny sitter jag här med en stor läxhög… Bara att börja antar jag?

20130914-141703.jpg

Vi sov ändå några timmar… Dock blev vi lite uppskrämda när TVn helt plötsligt satte på sig av sig själv… Och när lampor från dvdn, datorn och elementet började blinka och lysa..

20130914-141823.jpg

20130914-141841.jpg

Tyvärr kan man inte ladda upp videoklipp här, men om någon av er har en app som heter Vine (man filmar korta klipp och ja, Vine var före instagram!
I alla fall, följ mig och kolla på det senaste av klippen som jag har lagt upp, det är en parodi på en scen ur Inglourious Basterds hahahahha
Jag heter @emmaschader, precis som på instagram 🙂

Kommentera

