Rider mot solen

Igår var det verkligen sommarvärme, september kanske inte är så dumt ändå? 😉

Eftersom det var torsdag igår så var jag hos Cornelia och red fina Sollan, det var kul 🙂 man känner verkligen att efter att ha mockat några boxar och lagt fram all mat så är man verkligen värd att få rida!

20130906-100434.jpg20130906-100441.jpg

Fina hästar, fint sällskap och fint väder, kan det egentligen bli mycket bättre? Varje gång vi galopperar så ler jag helt sjukt stort… Dock känner jag mig som värsta stadsbo när jag råkar rida in på en åker som redan var plöjd… Cornelia får ha lite överseende med mig nu i början.

20130906-100711.jpg

20130906-100716.jpg

När jag kom hem åt jag en knäckemacka och kollade på broadchurch

Kommentera

