Häng med Cornelia

Idag har jag träffat Cornelia, det var ett tag sedan så det var verkligen på tiden att vi sågs haha!! Jag åkte in till lund för att möta henne, vi gick först till panduro innan vi tog bussen till Nova Lund. Där gick vi runt och kollade i affärer samt snackade lite om allt möjligt.
Efter några timmar så åkte vi hem till mig där vi gjorde någon kantarellsåssak till pasta, men det blev gott!! Sen åt vi lite glass och kollade på ett avsnitt av Sherlock innan jag följde henne till stationen 🙂 en mysig dag!! Kan visa vad jag har köpt imorgon 🙂

20130726-220024.jpg

20130726-220031.jpg

Kommentera

