Först stranden, sen stan

Idag har jag varit ledig, vilket verkligen behövdes, har varit sjukt trött på senare tiden… Imorgon börjar jag inte förens klockan 15, så förhoppningsvis så blir det sovmorgon!!

Idag fick vi upp hyfsat tidigt och åkte till stranden, det var ganska öde när vi kom dit men när vi åkte vid 12 så hade det kommit en del människor.

20130724-210953.jpg

Efter en snabb lunch hemma så cyklade jag och mamma ner på stan. Jag blev lite besviken på rean… Antingen fanns det ingen rea i affären eller så hade dom ”slut rea” med inte alls lågt pris… Kaest… Men jag hittade i alla fall ett par fins skor 🙂

20130724-211415.jpg

20130724-211446.jpg

Innan i cyklade hem så svalkade vi oss med varsin glass 🙂 sjukt najs dag, vädret har varit underbart ❤

Kommentera

