Dagens tips dagen tips shalalala dagens tips!!

Jag har ett sjukt bra tips för dig som kanske ska ut och resa, cykla/köra till jobbet, hänga med kompisar eller bara ligga och slappa i solen. Det som jag ska tipsa dig om är en låt, eller ja, kan väll lika gärna tipsa dig om hela albumet.
Soundtracket till Quentin Tarantino’s Inglourious Basters är bland de bästa film soundtracket som finns, grymt bra helt enkelt!! 🙂

Men om du inte vill höra gamla låtar där de sjunger på tyska eller låtar som bara är melodi så tycker jag att du ska lyssna på David Bowie’s Cat People [Putting out the fire]

Och om du vill så tycker jag såklart att du ska kolla på filmen först!! Egentligen vill jag tvinga dig till det, men jag gillar inte diktatur 😉

20130724-081459.jpg

Kommentera

