Hallå i värmen

Sådärja, nu har jag haft en sjukt underbar helg och det har verkligen känts som sommarlov (det är lite komiskt att att jag har den känslan först nu eftersom mer än halva lovet har gått…)

Jag har nämligen varit på ELM och ELUs sommarmöte, fett najs!!
Jag har varit ute i solen, ätit glass och träffat många vänner som jag inte har sett på minst ett halvår, nästan ett år gällande vissa(!!)

Jag tänkte lägga upp lite bilder här på bloggen så ni får se lite hur det såg ut, men jag vill också starkt rekommendera er att besöka min instagram @emmaschader för där la jag upp ett videoklipp när en gospelkör sjunger Fader Vår på swahili, verkligen coolt!!

20130721-205547.jpg

20130721-205617.jpg

20130721-205654.jpg

20130721-205707.jpg

20130721-205736.jpg

Kommentera

