Inlägget från igår som inte ville publiceras

Ligger vaken i sängen och tänker lite på livet och sånt… Haha nej det gör jag inte!! Jag har ganska precis (typ två timmar sedan) kommit hem från Berea. Vi var och badade i Lomma innan vi gick hem till Josefine och grillade, sjukt najs hade vi det verkligen 🙂

20130718-110913.jpg

20130718-110921.jpg

20130718-110930.jpg

Det var lite små krångligt när vi skulle ta oss hem så vi var tvugna att ta buss till Malmö och sen tåg till Lund… Plus att busschauffören ”lurade” oss och sa att man måste vara två personer över 20 för att få åka som familj på två sommar jojokort vilket visade sig inte alls stämma enligt tågkonduktören… Något surt. Men vi kom hem i alla fall!!

Jag slogs precis av att idag har exakt halva lovet gått… Shit alltså, vad har jag gjort? Bara jobbat och jobbat… Men det har faktiskt varit roligt så jag ska inte klaga!!!

Imorgon ska jag jobba igen (har varit ledig nu tisdag, onsdag) tagga!!

Kommentera

