We can be heros just for one day

Tjena vad jag har hunnit med mycket idag!!

Började dagen med att jobba, när jag hade slutat så bakade jag och mamma en vallmokaka och medan den var i ugnen så stack jag ut och sprang en runda. Efter det så satt jag, mamma och min lillebror och fikade när vi spontant bestämde oss för att gå på bio och se dumma mig 2. Filmen började 15.10 och klockan var då 14.45, jag hade inte hunnit duscha efter springturen… Så det blev lite stressigt, men vi hann!!

Filmen var sjukt bra och rolig, lätt 5/5!!

När vi hade sett filmen så blev jag sjukt sugen på tacos (vill inte spoila) så det var precis vad vi åt till kvällsmat!

Sen har jag tagit det lugnt och packat lite inför imorgon, jag ska åka till Kristianstad och träffa lite kompisar, najs najs men nu måste jag sova eftersom jag börjar redan 06.50 imorgon… Sweeet

20130711-211657.jpg

Tröja från Singapore // shorts från bikbok // skor från skokanonen

Kände mig bara lite hipster när jag gick runt med mina stora shorts och platå ballerina… (Syns inte på bilden)

Kommentera

