Lämnar allt jag har för en timme vackert väder

Puuh idag har det verkligen varit sjukt varmt!! När jag kom hem från jobbet så smorde jag snabbt in mig i lite solkräm och la mig och läste ute i solen, helt underbart ju!! (Medens jag skriver detta så ligger ute på gräset och totoro kollar väldigt misstänksamt på mig hahah den lilla söta ninisen)

Tänkte snart förberedda mig för sängen, ska upp tidigt och jobba 🙂

20130620-183536.jpg

Gjorde en god kycklingsallad, nomnom

20130620-183601.jpg

Nackdelen med alla dessa fina band är att man får en inte lika fin bränna… Dock ser jag det som något positivt eftersom det visar att jag ändå har blivit brun!! 🙂

Kommentera

