Regn, slickar hela staden som en fuktig kall tunga

Kul att det har regnar de första två dagarna av ledigheten, det kommer säker bli strålande sol de kommande tre veckorna bara för att jag jobbat…

Aja, jag vaknade vid 10 idag, skönt att få sova ut, det blev ganska sent igår…
Nu har jag dammsugit hela huset samt städat alla toaletter så jag känner mig välförtjänt av att krypa ner i soffan framför en film, började kolla lite på inglourious basterds när jag åt brunch så jag ska nog fortsätta med den 🙂

20130616-142154.jpg

Ha en mysig söndag!!

Kommentera

