Saturday

Efter att ha tagit en härlig sovmorgon, ätit frukost, ätit lunch och sovit några timmar ute i solen så känner jag mig något pigg vem lurar jag? Är fortfarande trött

Men nu hinner jag inte med att sova mer för nu ska jag först städa på mitt rum och sen ska jag göra rabarberpaj!

Ikväll ska jag hänga med lite kompisar, vi ska fira lite att skolan har slutat med att ha filmkväll 🙂 dock vet vi inte riktigt vilken film vi ska kolla på så om ni har några förslag får ni gärna kommentera!!

20130615-144550.jpg

Största rabarbern jag någonsin sett!!

20130615-144614.jpg

Kommentera

