Studentfiranden!!

Puhh de två senaste dagarna har jag farit runt på fyra olika studentfester..

I onsdags tog katedralskolan studenten, så då var jag hos både Kai och Josefine

Igår så var det äntligen spykens tur!
Jag var på utsläppet för att hälsa grattis till Linnea, Malin, Louise och Nina 🙂 även om det var kallt och regnade så var det värt det!

20130614-081358.jpg

20130614-081412.jpg

20130614-081420.jpg

20130614-081428.jpg

Jag vet inte vems denna grattis skylt var men på avstånd trodde jag det var 1D så därför blev jag glatt överraskad när jag faktiskt såg att det var SHINee 😀

Efter utsläppet pustade jag en timme innan det var dags att åka på studentfester. Hos Louise hade jag, Malin och Josefine blandat några sånger som vi sjöng och efter det åkte jag hem till Nina 🙂

Kommentera

