Fredag, men känns som söndag

Ändå sjukt nice att det bara är fredag idag!! Jag har ytterligare två dagar att vila upp mig på.

Så, vad har jag gjort idag då? Jag vaknade hemma hos Cornelia, vi gick upp vid 8 för att gå ut i stallet och pyssla lite med hästarna, sen red vi lite. Riktigt trevligt och mysigt!!

20130510-230810.jpg

Trötta tjejer haha

Vid ett så var jag och Cornelia inne i Lund för att vi skulle på något drama om andra världskriget (min tyskalärare tvingade dit oss… På ett lov till råga på allt!!) jag var till och med tvungen att skjuta upp min frisörtid till klockan tre.. Verkligen dagens i-landsproblem haha… Dramat/teatern var klar vid två och min frisör tid var inte förens vid tre så jag och Cornelia gick till Espresso House och åt lite onyttigheter

20130510-230954.jpg

Sen hade jag, mamma och Totoro mys hemma 🙂

20130510-231039.jpg

Kommentera

