Tandläkaren

Vilken klyddig morgon jag fick idag, jag gick upp vanlig tid för att sen komma på att jag ska till tandläkaren vid 9 (vilket innebär att det inte är lönt att sticka till skolan förens efter det)

Sen när jag cyklade till tandläkaren så hoppade min kedja så jag var tvungen att ta bussen vilket gjorde att jag kom ännu senare till skolan… Men men, vädret är fint i alla fall så det gjorde inte så mycket att vänta på bussen i en kvart.

Medans jag väntade på bussen så surfade jag lite och gick bland annat in på Emmas blogg , där hade hon lagt upp lite bilder som hon tog för ett tag sen för att sen visa liknande bilder som hon har tagit nyligen (hon har verkligen utvecklats positivt)

Hon la också upp en bild på mig från 2010 och en från 2013, men då tänkte jag lite på hur mycket har jag egentligen förändrats? Visst jag klippte håret men det har ju nästan växt ut igen och jag har haft tandställning i tiden mellan bilderna, men annars är det väll inte så stor skillnad? Eller? Kanske bara är jag som inte ser det eftersom jag ser mig själv varje dag.

20130424-110645.jpg

2010

20130424-110711.jpg

2013

Kommentera

