Godmorgon!!

Ahh, idag har jag studiadag vilket är underbart skönt, speciellt eftersom den ligger på en fredag 😀

Jag har precis varit ute i blåsten och sprungit en runda och just nu sitter jag ute (!!) och äter frukost, väldigt trevligt.
Jag ska snart ta och duscha och sen så är ser bara att sätta igång med alla läxor som jag måste göra… Kommer inte ha tid till att göra något i helgen eftersom jag ska till Kristianstad med Berea, vi har gemenskapshelg/träff/sak.

Just det!! Igår var jag på Spyxet (spykens spex) och det var verkligen riktigt bra!! Speciellt alla dissar mot Katte och Polhem, men det var väll ingen överraskning att dom skulle komma? 😉

20130419-091006.jpg

20130419-091015.jpg

Filmen efterträdarna handlade typ om att ett virus som spred sig och smittade hela Lund (lite zombie aktigt) viruset kom från trädet som innan stod på kattes innergård, så alla katte elever var ju såklart de första smittade som spred viruset 😉

– Ett pex? (Håller fram ett paket kex)
– Nej! Jag hatar katterevyn!!

Själva spexet handlade om ett gäng pirater som åkte till Paraguay för att hitta en skatt. På ön bodde det några indianer och en av piraterna blev kär i en indian…. Typ väldigt kortfattat om vad som hände. Men alla sånger och danser och skådespelare var bra!! 🙂

Kommentera

