Högskoleprov

Puuuhh nu är det äntligen över!! Bläh, högskoleprovet är verkligen inte det roligaste som jag har gjort och det gick förmodligen inte så bra heller… Speciellt inte matte-delen, men det var bara att gissa på de uppgifter som man inte kunde. Det var rätt stressigt vid lunch, alla snabbmatsställen blev ju fulla direkt så jag och Milla gick och satte oss på ett café som heter Sköna Bönan, vi hade gott om tid. Men maten kom aldrig så vi väntade och väntade och tillslut var det bara 8 min kvar innan provet skulle börja igen, vi hade alltså väntat i 40 minuter och då hade vi även gått och frågat dom när maten kom plus att dom frågade vad det var vi hade beställt… Kaos… Så det var bara att springa för livet tillbaka till spyken för att precis hinna i tid. Jag ska aldrig mer äta där!! Inte alls bra servis!!

Men vi hann i alla fall tillbaka till skolan och vi gjorde resten av delproven, nu är det i alla fall över och jag ska ta en powernap innan nästa äventyr drar igång 🙂

20130406-172321.jpg

Ungefär såhär taggade var jag och Milla efter första delen…

Kommentera

