Födelsedagsfirande

Min bror, Jonathan, fyllde hela 19 år igår (!!) men eftersom det var Berea då så han vi inte riktigt fira honom, bara sjunga för honom på morgonen och ge paket. Därför så firade vi honom lite mer idag.
Mamma och pappa hade bokat bord på en restaurang, så det var bara att åka dit i stort sätt direkt efter att vi kom hem från högskoleprovet 🙂

20130406-203901.jpg

20130406-203911.jpg

Jag beställde plankstek och den var så sjukt god att ni får se två bilder på den haha

20130406-203956.jpg

Jag hade på mig min snygga tröja och mitt fina halsband, båda köpte jag i London 🙂

20130406-204127.jpg

20130406-204132.jpg

Mysig restaurang, jag har aldrig ätit där innan men det var väldigt fint, gammaldags liksom.

Nu ska vi fortsätta att mysa, det är dags för glass buffé, hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag!!

Kommentera

