Keep calm, kill zombies and don’t blink… Trust me, I’m the doctor

20130405-232346.jpg

Köpte dessa tre snygga fandom-accessoarer när jag var i London, jojo-kort skydet (don’t blink) är från Doctor Who och det köpte jag på Forbidden Planet.
iPhone skalet är väll egentligen ingen fandom men jag kopplar det till The Walking Dead, jag köpte det på Camden Market för 5£ istället för 8£ (han prutade ner den helt själv efter att jag låtsades vara ointresserad)
och pinnen (?) är också från Doctor Who, även den köpte jag på Forbidden Planet 😀

Kommentera

