1a april

Det är så typiskt… Nu när man verkligen få lura någon så kommer man verkligen inte på något bra att göra… Visst jag kan dra de gammal skämten som ”sätt en tejpbit över osthyveln” eller över kranen så att när man sätter på den så kommer allt vatten bara att spruta… Det var kul när man var liten med det känns som om det är dags att komma med något nytt, tyvärr så har jag inte kommit på något för i år så jag får helt enkelt klura ut något riktigt fett till nästa år.

Jag har faktiskt inte gått på något aprilskämt idag (än så länge).

Men nog om det, jag kom på att jag helt har glömt att säga att jag var i stugan i helgen!!
Först letade vi efter påskägg/påskpresentet i snön (!!)
Sen fikade i lite och sen fick vi gäster och åt ännu mer mat… Bland annat denna mumsiga tårta 🙂

20130401-174203.jpg

20130401-174224.jpg

Fick detta fina och supergoda påskägg

20130401-174536.jpg

20130401-174542.jpg

Fick denna fina väska och skål också, skålen ska egentligen vara lila, vet inte varför kameran gör den blå…

Kommentera

