Perrong 9 3/4

Så, ännu en dag i London är avklarad! Det som vi har gjort idag har varit att gå i skolan (som vi har gjorde i måndags och tisdags också) lektionerna som jag har gått på idag har varit psykologi där jag redan visste det mesta eftersom vi har gått igenom det hemma i Sverige, sen var jag på en engelska litteratur lektion där dom analyserade en dikt, det var ganska svårt eftersom det var på gammaldags engelska + att jag tycker det är svårt att förstå dikter på svenska… Sen åt vi lunch och efter det var jag på en lektion som handlade om Buisness markering, den var intressant!

20130320-204309.jpg

En bild på hur det ser ut inne i skolan, den är vääääldigt stor!!

20130320-204409.jpg

King’s cross station firade X-antal år idag så dom delade ut gratis muffins på stationen

20130320-204501.jpg

20130320-204510.jpg

Sen turistade vi runt lite som vanligt, men rent generellt så har det varit en bra dag och det har knappt regnat någonting!! Wohhoo 😀

Just nu sitter vi uppe på vårat rum och slö tittar på tv medans vi är onyttiga och osociala…

En reaktion på ”Perrong 9 3/4

Kommentera

