London, here I come!!

Anledningen till att jag har varit lite hemlighetsfull de senaste veckorna är för att jag ska åka till London, det är väll egentligen inte en hemlighet mest bara att ni läsare skulle få något att se fram emot, som en överraskning 😉

Jag ska i alla fall åka till London idag, planet går klockan 12 så vi ska snart bege oss mitt Kastrup.
Jag åker till London med några av mina klasskompisar och det vi ska göra där är helt enkelt att gå i skolan. (Kommer ha så fint engelskt uttal sen)
Jag vet inte alls hur mycket jag kommer kunna uppdatera bloggen under resan men jag lovar att göra något litet inlägg varje gång jag har tillgång till wifi 😉

Ha en bra helg så hörs vi när vi hörs!

20130316-083932.jpg

Taggar såklart resan med nya naglar!!

20130316-084010.jpg

Kommentera

