Trevlig kväll

Vad har jag gjort idag då? Jag har städat, pluggat och städat… Inte så jätte roligt direkt.. Men en sak som jag har gjort idag och som var roligt och mysigt var att Erik kom hit, vi åt (eller ja, han tittade på) men glass kunde han i alla fall äta…. Kollade på inglourious basterds (grymt bra film!! Både Christoph Waltz och Michael Fassbender är med i den) och innan han stack hem kollade vi på Saturday Night Live 🙂
Jag ska snart gå och lägga mig jag med, har bara inte riktigt kommit till skott än… Just nu sitter jag i köket och kollar ut, det snöar!! Jag som tänkte att våren äntligen var påväg… Jaja det kanske är bättre väder imorgon idag när jag vaknar, godnatt!!

20130310-011305.jpg

Christoph Waltz

20130310-011340.jpg

#snellfot

Kommentera

