The golden sun

20130304-160720.jpg

20130304-162054.jpg

Solen skiner idag, fåglarna kvittrar, riktigt härligt väder är det!! Åh jag blir så glad!!
Från att jag slutade skolan till nu så har jag hunnit plugga (är dock inte klar med allt än) och gått en sväng till biblioteket för att lämna en försenad bok… Skäms på mig… Men jag förstår inte bibliotekets öppettider, dom öppnar efter att man har börjat skolan och stänger innan man har slutat, kaest… Antar att jag får börja låna alla mina böcker på stadsbiblioteket istället

Lyssnar på massa glada låtar idag, några av favoriterna är faktiskt skrivna av min kompis Anja. Hon är så sjukt duktig, så om du har lite tid över gå in på spotify och sök på Anja Lagerqvist så hittar du hennes låtar 🙂

”Du står kvar här i mitt hjärta i glädje och i smärta du har din plats så håll dig fast hur jag än försöker glömma dig”

Kommentera

