Six shots two guns

Idag var det härligt att cykla till skolan, visst det var kallt men solen lyste och jag hade nypumpade cykeldäck.

Vi åkte skridskor på idrotten men vi var tvungna att åka med en anna klass också… Det är så dumt, nu på vårterminen så måste vi dela gympasalen med en annan samhälls tvåa, plus att spyken har bara ishallen en vecka per termin så alla klasser måste liksom komma iväg och åka… Men det var i alla fall jätteroligt, jag tycker ändå att jag är bra på att åka skridskor.
Vi spelade lite hockey också, men då var det blandade klasser, eller ja, fyra från min och resten från den andra men det gick bra ändå 🙂
Det var lite roligt att varje gång som jag typ tacklade någon så frågande dom hela tiden om jag var okej.. Men det kan ju vara för att jag är tjej och dom andra är killar 😉

20130227-163827.jpg

Bild från hemgruppen igår, mysigt mysigt

Ps rubriken är ett citat från Django Unchained

Kommentera

