Butterflies and Hurricanes

Kände att det var dags att ta ner min adventsstjärna, den har ju varit uppe ganska länge… Men jag tyckte att det var så mysigt att ha den där, dem gav liksom ett mysigt sken över hela rummet.
Så jag och mamma tänkte att vi skulle köpa en annan lampa att hänga i fönstret, en som inte var så julig då, men det har varit ett väldigt farande för den lampan. Först hittade vi en fin på rusta men dem fanns bara inne i grön men dom sa att den skulle komma in som vit nästa veckan, den kom inte så vi väntade en vecka till och en vecka till och ytterligare en vecka till…. Men sen idag när mamma var på Nova så var hon inne på indiska, där hittade hon en jätte söt lila liten lampa, så nu hänger den fint i mitt fönster och lyser upp i den mörka vintern (det är snö och februari så det gälla fortfarande som vinter) meeeen jag börjar faktiskt längta lite till våren så vi hängde upp några lysande fjärilar, blev faktiskt väldigt fint tycker jag!!

20130224-204601.jpg

20130224-204553.jpg

Såhär såg det ut innan

20130224-210232.jpg

Något att lyssna på för att förstå rubriken 😉

Kommentera

