Hello, hello, jamshi yaegi hallaeyo

Asså jag känner verkligen att jag har varit sjukt duktig med bloggen på senaste tiden… Nej men jag har hart mycket i skolan, hade ett matteprov som jag var tvungen att plugga till!

Så vad har jag hittat på under de senaste dagarna? I fredags var det Berea, sjukt kul och mysigt som alltid, ser absolut fram till nästa gång!
Sen igår så var det ELUs vintermötet i Hässleholm så då var jag där hela dagen och idag så har jag gjort läxor och varit på Filippi, så det har varit fullt ös… Som vanligt… Men nu ska jag äntligen få pusta ut, tänkte faktiskt få och lägga mig.

20130210-214510.jpg

Totoro säger också godnatt med som fina brödbasker hahahahah bästa bilden någonsin!!

Kommentera

