Helgen går mot sitt slut

Denna helgen har verkligen varit jättebra, jag har haft väldigt roligt.

I fredags så var jag som sagt på bio med underbara kompisar och igår hängde jag med Erik hela dagen, vi åt tacos och jag bevisade för honom att lego sagan om ringen är ett roligt spel.

Idag har jag pluggat och kollat på lite tv-seier, så det har varit ganska chill

20130203-182656.jpg

Hade lite svårt med att koncentrera mig när jag skulle räkna matte men så blir det ibland 🙂

Nu ska jag sitta och läsa Les Misérables i våran massagestol som mamma köpte idag, ha en trevlig fortsättning på söndagen!!

Kommentera

