Breaking Bad naglar

Jag har varit lite dålig med att uppdatera min nagel kategori, det är inte det att jag inte har målat naglarna, jag har även tagit bilder men jag glömmer lägga upp det på bloggen.. inte okej! Det ska genast bli ändring på det!!

Här kommer då några bilder på hur mina naglar ser ut just nu, temat är Breaking Bad och för er som inte vet vad det är för något så ska jag berätta.

Breaking bad är en sjukt bra tv-serie som handlar om en lärare (Walter) som får cancer och börjar göra amfetamin för att få pengar till familjen och mediciner… Om inte detta lockade er till att börja kolla så kan jag säga att Walters kompanjon Jesse är snygg.

Här kommer i alla fall naglarna:

DSC_0399

DSC_0402

(figuren på långfingret ska inte vara en gubbe utan en kempisk formel… och ring-lillfingret föreställer amfetaminet som dom tillverkar…)

Kommentera

