Sjuk idag

Blää att cykla utan mössa i -12 grader en hel vecka har nu hunnit ifatt mig, jag har alltså blivit förkyld… Och inte bara lite utan just nu svarar jag i stort sätt bara med hostningar eller nysningar…
I alla fall, dagen har jag spenderat med att sova, äta och plugga, inte det roligaste kanske men jag vill inte hamna efter i skolan 😦

Jag ska se om jag kan komma på något roligt blogginlägg som ni kan få läsa senare idag 🙂

20130129-134439.jpg

Såhär ser det ut från min säng där jag har legat nästan hela dagen.

Kommentera

