Random facts about me

1. Jag har totalt 28 iPhone skal.

2. Jag kan allting som Moriarty säger i Sherlock tv-seren utantill.

3. Jag kan lite Koreanska.

4. Jag har ca 117st nagelack i olika färger.

5. Jag har varit i Amerika, Europa och Asien.

6. Jag är en stor Sagan om Ringen fantast och läser mycket hellre fakta om bakgrunden till böckerna och de olika karaktärerna än mina läxor.

7. Jag kallar min kanin för knubbis fastän han absolut inte är tjock.

8. Jag kollar på ca 8 tv-serier samtidigt (Asså inte exakt samtidigt men typ ett avsnitt Breaking bad och sen ett avsnitt Docktor who osv).

9. Jag är lite pollenallergiker.

10. Jag är beroende av mobilspelet Candy Crush.

11. Jag har lätt för att lära mig låttexter och citat från filmer.

12. Jag har nedräkning tills nästa film från Hobbiten (The desolation of Smaug), det är 318 dagar kvar.

13. Jag såg första Twilight filmen minst 13 gånger (inte så stolt, men jag tyckte faktiskt om det innan).

14.Jag kan i stort sätt alla Beatles låtar.

15. Jag tycker matte är roligt även om jag inte alltid förstår.

16. Jag har ett Album i min telefon som bara består av snygga killar…

17. Jag har lätt för att skratta åt saker som inte alls är roliga.

18. Jag har varit i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Polen, England, USA, Turkiet, Singapore och Malaysia.

19. Jag har lätt för att frysa

20. Jag är kär

20130129-170833.jpg

2 reaktioner på ”Random facts about me

Kommentera

