Nu är det bestämt….

Ja, vad är det nu som har blivit bestämt? (Ler hemlighetsfullt) tyvärr så kan jag inte avslöja vad det är förens tiden är inne, eller ja, vad man nu ska säga.. Men jag kan i alla fall avslöja att jag längtar jättemycket och att det kommer bli sjukt roligt!! Gaahh kan knappt bärga mig!! 😀

Annats har dagen flutit på som vanligt, dock satt jag under mina två hålrummet bara för att få reda på att min lektion har blivit inställd.. Skit… Vädret förbättrade inte direkt mitt humör så jag var dyngsur när jag kom hem… Aja, är ganska precis hemkommen från ridningen och jag borde hoppa i säng snarast!! Kommer vara jättetrött i morgon annars… Just det, då hände det en annan rolig sak, men det tar vi då 😉 GODNATT!!

20130109-225449.jpg

Det har varit ganska dimmigt de senaste dagarna, jättemysigt!!

Kommentera

