Back to school

Jahap, i morgon börjar allvaret igen… Jag kan i alla fall trösta mig med att jag har haft ett sjukt härligt lov med massa både nya och gammal underbara kompisar 😀 bland annat har jag varit på en filmkväll, gått på bio två gånger, chillat hemma, träffat kompisar, varit i stugan, varit på läger och kollat på hockey. Så egentligen är jag lite laddad inför denna terminen, nu har jag gått ungefär halva tiden på gumnasiet!! Tiden går hiskeligt fort och jag har ingen aning om vad jag vill göra sen… Får väll trösta mig med att det är ett och ett halvt år kvar 😉

För er där ute som inte känner er så glada över att skolan börjar igen så har jag en bra musikvideo som kanske piggar upp 😉

20130107-222958.jpg

Kommentera

