Rögle vs Modo

Just nu uppdaterar jag live från Rögle – Modo matchen, det är fullt ös i lindab Arena i Ängelholm!
Nu undrar ni säkert vem jag hejar på men grejen är den att jag hejar på båda, jag är halvt om halvt uppvuxen i Ängelholm och mamma kommer härifrån och på pappas sida har jag släkt i Örnsköldsvik, bland annat är jag släkt med Henrik och Daniel Sedin (gaaanska coolt!) så jag är som sagt lite kluven på vem jag hejar på… Lika hade ju varit det bästa 😉

20130105-164854.jpg

20130105-164902.jpg

Kommentera

